Re: The Bat

Autor: Marcin <szuwarek75_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 19:03:18 MET

Dnia 11 Nov 2004 22:07:59 +0100, cyryl64@poczta.onet.pl napisał(a):

> Mam pytanie odnośnie tego programu pocztowego. Czy możliwe jest ustawienie
> gdzieś w opcjach, bo nie moge sie dopatrzeć, wyświetlanie obrazków? Przychodzi
> poczta i mam tylko ramki. Pewnie to jakieś zabezpieczenie, lecz osobiście to
> mi się nie podoba.A może mi brakuje jakiejś Javy czy cóś?;-)
> Pozdrawiam grupę
> Janusz

To standardowe zabezpieczenie Nietoperza przed ściąganiem potencjalnie
niebezpiecznych treści usadowionych na serwerach. Mail w html powinien mieć
dołączane wszystkie pliki graficzne, a nie zmuszać do ściągania z
niewiadomych miejsc pochodzenia.
Inna przyczyna - spamerzy często dzięki wyświetlaniu takiego maila wiedzą
że Twój adres jest aktywny (bo nawiązuje połączenie z serwerem na którym
znajdują się pliki)
Tak więc jest to standardowa przypadłość Bata kierowana bezpieczeństwem
użytkownika, zmnienić tego ustawienia nie można

--
zarabianie to nasza pasja...
zobacz http://www.Virtual-Cash.prv.pl