Re: nazwa katalogu

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:12:00 MET

"Mariusz" cn5ar3$m5l$1@nemesis.news.tpi.pl

> mam w pracy pare kompów w sieci i na każdym z nich chcę by uruchamiał się
> mój plik wsadowy który
> np. będzie mi wyszukiwał pliki które mnie interesują ( logi, itd ) i
> kopiował je do jednego katalogu
> a następnie wysyłał to do innej sieci.
> ale właśnie chcę żeby to wszystko było jednym plikiem, takim by
> nie dało się przejrzeć zawartośći.
> ale również zeby to było uniwersalne zeby to na każdym kopie zadziałalo.
> głównie są to logi z programu do sprzedarzy. Tak to ogólnie wygląda.

Widzę, że wchodzę niepotrzebnie w szczegóły. :)
Skoro o sprzedaży mowa -- pewnie i o pieniądze
chodzi, a gdzie chodzi o pieniądze -- tam trudno
zgadnąć o co naprawdę chodzi. :)

Zobacz edytorem dysku, czym różni się folder od pliku
czy nazwy dysku, a zobaczysz natychmiast, co należy
zmienić. BTW -- ja konsoli w ogóle nie używam, gdyż
nie jest mi to potrzebne. :) (praktycznie w ogóle)

E. :)