Re: XP - profile lokalne i domenowe

Autor: Marcin <mb159wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 16:48:02 MET

Paweł Goleń wrote:
> Hm, a nie lepiej byłoby po prostu logować się tu i tu na konto domenowe?
> I niedostępność DC nie jest wyjaśnieniem :)

Nie, nie lepiej, bo logowanie do domeny offline stwarzało wiele
problemów z różnymi aplikacjami.
Od kiedy zdefiniowałem jeden wspólny profil dla w rejestrze,
nikt nie dzwoni z problemami, że pojawiają się jakieś dziwne komunikaty
w różnych aplikacjach, albo że ni stąd ni zowąd ładuje się komuś
domyślny "czysty" profil.

M.