Re: nazwa katalogu

Autor: Mariusz <manius162_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 10:50:23 MET

> WNT nie opiera się o DOS.
> (a grupa -- to WNT właśnie)

może się źle wyrazilem.
chodzi mi o tego pseudo dosa który jest w NT. dokładnie o konsole
chiciaż nie koniecznie musi to odbywać się z tego poziomu. ale zeby była
taka możliwość.
dokładnie mam zamiar to zrobić w pliku wsadowym. dlatego chcę to robić w
konsoli.
i proste pytanie: jak zrobić coś takiego z katalogiem w którym sa pliki
jak to co można zrobić z pojedynczym plikiem np. zmieniając rozszeżenie na
obojętnie jakie
tak by nie było poznać że jest to katalog a tylko plik z nieznanym
rozszeżeniem.
rar i zip odpada.
prościej juz chyba tego nie da się wyjaśnić!