Za mało pamięci i inne problemy z Officem

Autor: Piotr <morawski_at_acid.ch.pw.edu.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 02:56:12 MET

Witam,
Przy kopiowaniu wykresów z Excela XP do Worda wyświetla mi komunikat
"Za mało pamięci. Niezwłocznie zapisz dokumenty". Do niedawna było ok,
ale nie zauważyłem momentu kiedy się zepsuło. Pamięci oczywiście pod
dostatkiem (RAM - 1GB,a wirtualnej 2GB). Jeśli chcę wkleić wykres jako
obrazek a nie obiekt wkleja mi puste pole. Oczywiście z wklejeniem
wykresu do innego arkusza nie ma problemu.
Jeśli chcę wkleić ten sam wykres do Power Pointa: "Nie można znaleźć
aplikacji serwera, pliku źródłowego lub elemtu. Być może trzeba będzie
ponownie zainstalować aplikację serwera."
Jeśli po takim komunikacie (od worda lub PP) chcę zamknąć Excela, to
pyta się oczywiście o zapisanie. Po naciśnięciu Anuluj wykłada się. Po
naciśnięciu zapisz zapisuje i bez problemu wychodzi z programu.
Przeinstalowałem Officea i nic. Nawet zainstalowałem z tego
wszystkiego SP2. Czyściłem rejestr itp. Ogólnie nic nie pomogło
Na sieci, w grupach dyskusyjnych nie znalazłem podobnego przypadku.
Może ktoś zetknął się z takim problemem i wie jak go rozwiązać. Nawet
nie mam pojęcia co jest za to odpowiedzialne, ale może jakiś plik
systemowy (od windows, nie od office'a) albo jakieś niewłaściwe
ustawienia Windows?
Pozdrawiam