kworld conexant 883 problem z dzwiekiem

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 00:06:34 MET

Witam, mam tuner jw. mam w kompie 2 systemy (na osobnych dyskach),
na jednym systemie mam i obraz i dzwiek (niestety jest to stary
system), ale na tym systemie obraz jest "zpikselowany"

na drugim systemie nie mam dzwieku (a na tym mi zalezy), czyli karta
chodzi poprawnie, ale jak moglbym prosic o pomoc, co moze byc ze nie
ma dzwieku, ale obraz jest dobrej jakosci (brak efektu pikselizacji)

Windows XP SP1, ASUS A7N8X Delux, Duron 1300, 512MB, DX 9.0c
(na starym systemie nie ma DX9.0), czy moze byc to tym spowodowane.

przestawialem wszystkie mozliwe (i niemozliwe) ustawienia na karcie
dzwiekowej (zintegrowanej z plyta).

Sprawdzalem tez na FERRO, ale sprawa wyglada tak samo (jest obraz,
brak dzwieku).

Caly czas rozmawiamy o oryginalnym programie do ogladania (procz FERRO
dla testow)

Jezeli moglbym prosic o pomoc, moze jakies sugestie ??