Re: sieć lokalna xp problem

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 10:33:52 MET

Romeq napisał(a):

> NTG!!!
>
> alt.pl.comp.os.windowsxp

Robert, radykalizm w NTG jest dopuszczalny (a nawet zalecany), jeżeli w
określonej hierarchii istnieje grupa bardziej wskazana do rozwiązania
określonego problemu. Wskaż mi proszę taką grupę w hierarchii pl.* , bo
do alt.pl* niestety mam limitowany dostęp.

Btw: - opis grupy:
pl.comp.os.ms-windows.winnt
(Opisu niestety ciągle brak, bo nikt go dotąd nie wymyślił)
Grupa zastępuje istniejącą wcześniej pl.comp.os.winnt"

IMHO winxp jest bardziej związany z NT niż z 95, ale może się mylę.

Pozdrawiam
(mgliście)
MAc