Re: Problem z IE i https ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 15:58:41 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
Zdzislaw Landowski <codeboy@tool.klub.com.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cmvj1c$t2c$1@opal.futuro.pl..., że:
> Odkrylem ostatnio dziwny problem
> WinXP+SP2 i IE 6.0
> wpisuje adres w postaci https://192.168.1.252:8009/
> i dostaje komunikat:
> Podczas sprowadzania URL-a: 192.168.1.252:8009
>
> wystąpił następujący błąd:
>
> a.. Dostęp zabroniony.
> Konfiguracja serwe
> przy SP1 tego nie bylo
> ale zeby bylo smiesznie to na tej maszynie mam zainstalowana Opere 7.54
> i na niej wszystko dziala :)
>
> Dobrze ze opera obsluguje takie cudo bo bym mial problem z zarzadzaniem
> NW :)
> [...]

Poszukaj w Rejestrze :
Sprawdź czy coś sie przyczepiło, powinno wygladać tak (lub dopisz
https://)
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,