Udostępnianie połączenia

Autor: Pawellos <draguu_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 23:24:37 MET

Witam wszystkich,
Udostępnianie połączenia internetowego w win2k działało bez zarzutu, aż
złapałem w32.BeagleAV. Na stronie Symantec`a piszą, że psuje on
udostępnianie i tak najprawdopodobniej się stało....
Wirusa pozbyłem się skutecznie, ale udostępnianie jak nie działało, tak
nie działa...

Nie pomogło wyłączanie udostępniania i ponowne włączanie,puszczenie
naprawy systemu, ani ponowne zainstalowanie SP4.Usługa sharedAccess nie
chce się uruchomić - wyrzuca "Błąd 1068: Uruchomienie usługi zależności
lub grupy nie powiodło się" (dodam, iż zależne usługi są uruchomione)

Skończyły mi się pomysły

Dziękuję za wszelką pomoc
(choćby jakiś pomocny link)

Pozdrawiam