PowerPointViewer 2003

Autor: MarkPunk <markpunk_at_nospam.poczta.fm>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:31:02 MET

mam problemy z tym dziadostwem jak klikam mu załącznik poczty by go
optworzył to bredzi że:

z tym typem nie jest skojarzony zaden program, Skojaż program etc..

PROGRAM JEST SKOJARZONY !!!

jak klikam na plik zapisany na pulpicie to bredzi, ze:

System windows nie moze odnależć pliku "scieżka\nazwa". Upewnij sie , ze
wpisana jest poprawna etc.....
jak nacisnę OK to oczywiście wszystko wyświetla jak należy

strasznie mnie to wnerwia - ktoś wie co z tym zrobić