Import do rejestru - hex problem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 12:58:01 MET

Mam pewna galaz rejestru wyexportowana i chcialem ja zaimportowac na
innym komputerze, ale dane danej wartosci sa w hex i po zaimportowaniu
imoprtuje poprawnie, tyle, ze sam znak \ czyli backslash. Konkretnie to
chodzi mi o galaz:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Excel\Options]
"AltStartup"=

Chce, poprzez skrypt logowania, zeby importowala sie ta wartosc, ale to
nie chce dzialac, jesli dane sa w trybie REG_EXPAND_SZ

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl