Re: WinXp + Linux

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 00:09:16 MET

Użytkownik "dudziks" <dudziks@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmptg9$en7$1@news.onet.pl
> Witam,
>
> mam komputer z zainstalowanym linuxem. Próbuje na niego zainstalować
> też WinXP, proces instalacji przebiega prawidłowo (tzn. wybieram sobie
> partycję do zainstalowania, formatuję ją do ntfs, kopiują się pliki do
> katalogu windows). Potem instalator robi reboot i na ty msprawa
> się kończy. Po reboocie na ekranie pojawia się jedynie komunikat
> "Error loading system"
>
> Dysk wygląda tak (partycje):
> 1. (C:) ok 32MB fat32 (mała partycja, które pierwotnie była montowana
> po katalog /boot w linuksie)
> [...]

Pewnie rozwalona partycja rozszerzona, przeczytaj
http://tinylink.com/?qyK055YyeE (chodzi o złą kolejność dysków
logicznych). Proponuję usunąć dyski logiczne wraz z całą partycją
extended i założyć je od nowa, tym razem spod instalatora Windows a nie
narzędziami linuksowymi. Chyba że w ogóle nie pojawia się menu startowe
Windows - wtedy zainteresuj się partycją startową (usuń i załóż ją
ponownie).

/odpowiadając zmień px na pl/