Re: Wolumin dublowany - Raid 5 Windows serwer 2003

Autor: tomek.k <prawdziwy.adres_at_w.sygnaturce.nz>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:52:49 MET

w <news:cmok6b$ip5$1@atlantis.news.tpi.pl>
Tomala napisal(a):

> Chciałbym zrobić jednoczesny zapis danych na partycji D oraz dysku
> E. Czy jest to możliwe? a jeżeli tak to jakiego narzędzia użyć?
> Próbowałem wykonać te operacje w "Magazyn - Zarządzanie dyskami"
> ale niestety nie potrafię stworzyć ani woluminu dublowanego ani
> Raid 5. Czy do Raid potrzebne są trzy dyski ?

Ja mam troche inne pytanie, ale sie podepne pod ten watek: czy w w2k
professional mozna jakos wlaczyc dublowanie (mirroring)? Bo nawet jest
taka opcja w menu kontekstowym, ale nieaktywna :( A w helpie stoi, ze
mozna tylko w serverach... czy to na pewno prawda? ;)

--
Pozdrawiam, Tomek
email: tomek.k (at) enter.net.pl