Re: System Volume Information

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:40:11 MET

Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:1onz4kji5c2db$.1u2a0qlsu735p$.dlg@40tude.net

> ????
> Już jest mój - jest w moim komputerze!

;-)

> A na poważnie nie za bardzo wiem jak to zrobic - gdzie mozna o tym
> poczytać - gdzie jest to opisane w miarę prosto
> Dzieki z góry jeszcze raz

Tu są wskazówki dla systemu XP Home i Prof - w obydwu różnie się to
robi:

308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

JAK: Wyłączanie prostego udostępniania i ochrona hasłem folderu
udostępnionego
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;307874

/odpowiadając zmień px na pl/