Win XP i obraz dysku

Autor: jijomo <jijomo_at_poczta.onetkropkapl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:39:21 MET

Witam, nie wiem, czy to wlasciwa grupa, jesli nie, to bardzo prosze mnie na
takowa odeslac. Mam nastepujacy problem:

Posiadam Windowsa XP Professional nalicencji akademickiej. Za kazdym razem,
kiedy chcialbym go ponownie zainstalowac (np. po formacie dysku) musze
kontaktowac sie z administratorem sieci akademickiej. W zwiazku z tym
postanowilem zaraz po instalacji Windowsa zrobic obraz dysku np. za pomoca
programu Norton Ghost. I tu pojawiaja sie trzy pytania:
1. Czy to zadziala tak, jak tego oczekuje?
2. Jakim programem najlepiej to zrobic? Czy faktycznie Norton Ghost bedzie
do tego celu najlepszy? Szczerze mowiac, wolalbym jakis darmowy program.
3. Ile mniej wiecej taki obraz zajmie?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

pzdr. jijomo