Zmiana dostawcy internetowego

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 15:39:11 MET

 Mam pytanie zmieniam w firmie dostawce lacza internetowego
zmieni mi sie IP, Internet jest podlaczony na Firewalu Cisco i tam
ustawienia zmienie
ale czy musze zmieniac cos na serwerze ?, SBS 2000 z Usluga Exchange
chodzi mi o to czy nadal bede dostawal maile na moj serwer pocztowy po
zmianie dostawcy ?
czy musze gdzies przestawic ustawienia, jesli tak to gdzie ?
Pytanie moze banalne, ale zmieniam operatora poraz pierwszy :)

Jakie kroki musze zrobic zeby wszystko poszlo bezproblemowo ?

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy