Re: sl-75kv+ a instalacja XP

Autor: Marcin Pachla <xvagn_at_graovg.cy>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 13:54:22 MET

Razu pewnego niejaki(a): Diablitko <diablitko@gazeta.pl> wrzucił(a) na
grupę:

> Ja posiadam sl-75kav więc to bardzo podobna płyta i nigdy nie miałem
> problemów z nią przy XP. Stawiam na jakiś problem z pamięcią lub
> przrwaniami. Proponuję pobawić się tak żeby każde urządenie w miarę
> możliwości było na innym przerwaniu i zwiększyć CAS w pamięci. Może
> to coś
> da.

ja też mam 75KAV i miałem taki ból, że po ekranach wczytywań sterowników
itp, gdy powinna się pojawić umowa licencyjna ekran gasł a komp stał i
stal...
nowy bios nie pomógł, ale na googlach gdzieś znalazłem info aby na czas
instalacji dać jakąś starszą grafikę - tak zrobiłem, wsadziłem jakieś
stare ATI 8 megowe i wszystko poszło bez problemu.
spróbuj, może akurat...

--
Z pozdrowieniem
Marcin Pachla kinta(at)tenbit(kropka)pl