Re: Wyslij w Imieniu

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 12:36:53 MET

Zdzisław Landowski wrote:
> I teraz tak niektore osoby moga z tego konta pomontowanego wysylac
> maile w imieniu tego konta
> a niektore nie, i pytanie brzmi gdzie jest blad ?
A czy zmienia im się właściwe pole "OD:"?
Bo u swoich userów zauważyłem że czasem próbowali wysłać maila z
podmontowanego konta ale ze swoim OD:. I oczywiście nie mogli bo tamto konto
nie było upoważnione do wysłania maila w Ich imieniu. Sprawdź z jakim OD:
próbują wysyłać maile. Jak ja wysyłam jako "postmaster" to ręcznie zmieniam
OD:

JM