Re: jak przywrocic mbr do windowsa?

Autor: jerzu <adresemail_at_uzywany.do.postow.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 18:21:38 MET

A było to Sun, 7 Nov 2004 16:09:43 +0100, kiedy osobnik ukrywający się pod
nazwą Michal Kawecki nabazgrał(a) coś w ten deseń:

> Pisałeś wcześniej - "naprawiłeś" ją, ale przy pomocy Partition
> Magic.....
tak, bo taki blad sie pojawil - blad struktury logicznej cos tam na dysku.
dalem napraw. i jak sie odpalil pqmagic 8 to z zoltym dyskiem z bledem. i
wtedy to juz bylo tylko gorzej :(

> Lepiej będzie, jak pozbędziesz się tego programu. PM sygnalizuje czasami
> błędy tam, gdzie ich nie ma.
qtparted nie wydal mi sie lepszy :(
pozostaje chyba ten bootIT

> Uruchomić z dyskietki (nie instalować na hdd), obejrzeć wykryte
> partycje, jeśli którejś brak - to kliknąć w pusty obszar i dać
> "Undelete". Wejść w "MBR View" i tam wskazać aktywną partycję. A na
> samym początku wejść w Options (czy też Settings) i zaznaczyć "Alternate
> CHS", bo Partition Magic nie lubi jeśli ta opcja nie jest zaznaczona
> ;-)).
i to przywroici mi MBR z winda? tzn on sam stworzy MBR wiedzac ze C jest
aktywna i jest tam xp, tak?

--
to mówiłem ja, jerzu.
życie przeleciało mi przez palce...