Nieuzasadniona praca dysku WinXP

Autor: JarekCz <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 08:01:34 MET

Mam Win XP Pro SP2. Zainstalowane w zasadzie mam tylko soft+drivery do
Grafiki [Ati, Radeon], Dzwieku [Zintegrowana z plyta] i do klawiatury
[jakas z milionamy przyciskow :) ]. Do tej pory zainstalowalem tylko
kilka standardowych programow [Nero6, winamp5, tcmd] z mniej
standardowych to [Alcohol 120%, Sims2, Neverwinter nights]. To chyba
tyle... przynajmniej nie moge sobie przypomniec teraz... Komputer nie
ma polaczenia z internetem i jest stosunkowo nowy... kupoiny 1 miesiac
temu. Problem zauwazylem pozno, bo nie czesto mi sie sdaza zostawic go
na 10 minut...

Problem jest nastepujacy: Po okolo 10 minutach bezczynnosci
uzytkownika, dysk zaczyna pracowac... i to na wysokich obortach...
jest to dysk nowy i szybki [SATA] a pracuje tak jakbym nie wiem...
zaczal kopiowac 10 filmów z jednej partycji na drugą NARAZ... I wcale
nie ma zamiaru przestac... za kazdym razem jak cos sprobuje zrobic..
[np ctr+alt+del, zeby sprawdzic co zuzywa najwięcej zasobow CPU, dysk
zaczyna pracowac normalnie]. Probowalem killowac procesy ale nawet na
golym systemie problem istnieje... i nawet bezposrednio po wlaczeniu
PC i zostawioenu go na 10 minut sytuacja ta zachodzi...

Jezeli ktos ma jakiekolwiek podejrzenia to bardzo prosze o pomoc.