16-bitowy podsystem Windows

Autor: Rafal Michalski <sframich_at_ap.krakow.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 16:16:11 MET

Witam
Mam XP proff. i taki przypadek mnie spotkał. Nagle przy starcie systemu
pojawia mi się komunikat "16-bitowy podsystem Windows" o treści takiej:
"c:\windows\system32\autoexec.nt Ten plik systemowy nie nadaje się do
uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows ...".
Dalej już praktycznie co druga aplikacja nie chce sie uruchanać dając ten
komunikat. Mam SP2 (właściwie to jakoś po jego zainstalowaniu się to
zaczęło). Takiego pliku, oczywiście nie znajduję nigdzie u siebie nigdzie na
dysku. Co jest grane - wirus? (mam NAV2003 uaktualnianego na bierząco)
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów
Rafał Michalski