Re: Naped DVD RW nie czyta dyskow DVD+RW.

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_tool.klub.com.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 23:23:48 MET

"Bartek Rudy" <brudy123@o2.pl> wrote in message
news:cmgis6$qt6$7@atlantis.news.tpi.pl...
> Temat: Naped DVD RW nie czyta dyskow DVD+RW.
>
> Najpierw sprobuje okreslic dokladnie jakis mam sprzet, a potem postaram
> sie
> opisac co najpierw sam zrobilem, zanim napisalem tego posta.
>
> Kompa mam takiego:
> AMD Athlon 2500 XP+ Barton
> Gigabyte K7Triton Series GA-7VT600 1394 VIA KT600 MOBO
> 768 MB DDR PC-400 KingMax CL 2.5 RAM (dwie kostki, 512 i 256 MB)
> Leadtek Winfast A360-TDH256 nVidia GF FX 5700 256 MB DUAL
> LG Flatron 900B
> VT8237 RAID0 (64 KB klastr) z dwina Maxtor DiamondMax 9 Plus 120 GB (228
> [...]

Jak na tak wypasiony komp to zasilacz slaby ( i nie chodzi o moc tylko o
obczenie poszczegolnych galezi) poszukaj takiego, ktory ma 3 uklady
stabilizacji.
Na probe wypnij troche z kompa (wymien na mniej prado lubna graficzna )
lub jeden HDD , i wtedy sprawdz , ewidentnie widac ze DVD nie ma sily czytac
mocniejszym laserem
Plyta raczej ma malo do tego. Ja stawiam na zasilacz, tymbardziej ze
napiecia zanizone.

+12V jest zbyt duze co znaczy ze przetwornica meczy sie niemilosernie ten
zasilacz ma jedna stabilizacje 12V i z tego robi reszte napiec +12 robi z
18V
i widac ze juz sie niezle nasycil bo podbil to napiecie +12V do 12,490V o 4%
i jednoczesnie +5V obnizyl o 4% czyli juz widac ze te 4% jest przekroczony
jego prad :)

--
Pozdrawiam
CodeBoy