Re: Co się dzieje gdy dwa urządzenia mają takie same przerwania?

Autor: BARMAN <marcysking.towytnij_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 13:19:03 MET

nie od tej strony zaczoles szukac, powodem twoich zwisow kompa jest
na 99% to urzadzenie

> Pod USB mam podpięty modem Neostrady, Thomson SpeedTouch 330.

odinstaluj stery, odepnij modem i zobacz czy bedzie poprawnie wszystko
dzialac
w sumie powinno bo ten modem to tylko mozna na smietnik wywalic, straszliwe
barachlo

jezeli bedzi ok to polecam kupic dowolny modem ADSL ktory bedzie chodzil po
ETHERNECIE (karta sieciowa)
jezeli bedzie mial funkcje routera to jeszcze lepiej :)))

ja osobiscie uzywam modemu Asmax AR701u,
ps... mialem identyczne "przeboje" z kompem