Re: norton antywirus

Autor: gibber[PL] <gibber_at_wywalto.op.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 09:35:18 MET

Piotr 'Sofcik' Smerda napisał(a):

> Nie widzę związku? Jeśli rozsypał mu się Windows i zainstalował od nowa
> system i aplikację to ma legalną palikację pod warunkiem że ma też aktualną
> licencję.
> Licencja to nie tylko klucz w rejestrze, plik czy biblioteka. To też umowa
> zawarta pomiędzy Tobą a producentem/sprzedawcą. Jeśli aplikacja działa
> dalej a licencja Ci się skończyła to powinieneś odnowić subskrypcję a nie
> _OKRADAĆ_ producenta.

W tym przypadku jest inaczej. Jesli po zgonie systemu zainstaluje
ponownie Nortona to sybskrypcja na updaty idzie od daty instalacji. To
co mam sobie liczyc i zapisac na karteczkach post-it kiedy kupilem i
zainstalowalem nortona, potem kiedy win przyjal zgona i znowu
zainstalowalem nortona i jesli po 3 miechach bede dalej mogl dalej
pobierac subskrypcje a w sumie kupilem nortona juz rok temu (bo
zapisalem to na post-it) to musze kupic przedluzenie subskrypcji chociaz
w bazie symanteca mam jeszcze 7 miesiecy aktywna ?

IMHO Bzdura, dlatego uzywam ClamWIN.

--
gibber[PL]