Re: Win 2k prof - System nie chce wstać - pomocy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:30:21 MET

Użytkownik "ABax" <abax@postrofka.op.pl> napisał w wiadomości
news:cm8atm$qs5$1@inews.gazeta.pl

> Porada dobra, ale w przypadku systemu który nie startuje trochę nie do
> zastosowania.

Czyżby? A słyszałeś może o Konsoli Odzyskiwania z płytki instalacyjnej
W2k?

> Jak wyżej.

Jak wyżej. Choć w tym przypadku do skopiowania tego pliku na dyskietkę
spod Konsoli Odzyskiwania potrzebne jest jeszcze odblokowanie tej
możliwości w rejestrze systemu, no a że system nie wstaje... użyj więc
3rd party narzędzi. Choćby darmowego NTFS Reader http://www.ntfs.com.

> System nie chciał się uruchomić ani tradycyjnie, ani z żadną opcją
> dostępną pod F8.
> Przegrzebałem dysk w poszukiwaniu ostatnio zmodyfikowanych plików,
> jednak nic to nie dało.
> Prawdopodobnie przy wywalaniu na etapie "szarego paska na czarnym
> ekranie" win 2k jeszcze nic nie zapisuje w logach.

Plik Ntbtlog.txt powstaje na pewno.

> Tej wskazówki akurat nie bardczo rozumiem.
> Win 2k jest tylko "trochę" podobny do Win XP i 99,9 % uwag pod tym
> adresem zupełnie mi się nie przydała.

Czego tu nie rozumiesz? Nigdy Ci nikt nie mówił, że XP to takie
"poprawione" nieco, multimedialne W2k? Zapewniam Cię, że 99% porad
dotyczących W2k ma zastosowanie także dla XP. I vice versa.

> BINGO ! !
> Z poziomu nowej instalki win 2k, podmieniłem plik system jw.
> Zadziałało bezbłędnie.
> Musiałem tylko na nowo zainstalować sterowniki sprzętowe oraz
> skonfigurować sieć.
> Ustawienia wszytskich programów działają bezbłędnie.
> Wyłożył się tylko MKS-VIR, ale to był akurat najmniejszy problem.
>
> NIECH ŻYJE KOPIA ZAPASOWA ! ! !

;-).

> Dzięki wielkie za sugestie.

Nie ma sprawy. Nie zapomnij tylko o zainstalowaniu Konsoli Odzyskiwania
u siebie na dysku, lokalnie. Może się jeszcze przydać ;-). No i
regularnie rób kopie rejestru, np. programikiem ERUNT (znajdziesz w
Google).

/odpowiadając zmień px na pl/