Re: sieć

Autor: Sentty <sentty_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 00:33:29 MET

Miałem małą awarię serwera na NT 4.0 - wyładowania atmosferyczne i sie
wszystko popaliło. Nabyłem nowego kompa na Intel celeron 2.0.
zainstalowałem oprogr. na nowo czyli cały Nt 4.0 + sbs no i serwer nie widzi
sieci. Ale to jeszce nie wszystko, w serwerze wymieniłem sieciówkę, a potem
huba i kable i dalej nic, kompy końcowe pingują po stałych adresach ip a
nowy serwer który min. udostępnia łęcze internetowe jest głuchy na pingi i
nie ma go w sieci. Zwątpiłem, i po kilku dniach ekserymentów w serwerze na
inny HDD zarzuciłem Win XP i nagle wszystko zaczęło chulać wszystkie pingi
odbijają ok. o co tu biega czyżby sprzęt za nowy dla NT 4.0 ?

Please help me !!!
tak, to wina tego, ze microsoft wycofal sie z wspierania nt4. a co za tym
idzie nie pisze sie juz sterownikow do tego systemu a i sam microsoft nie
pisze nowych sp.
nie wiem dokladnie jakie miales problemy podczas instalacji, ale mi na
plytach intela pomagal downgrade biosu by zainstalowac poprawnie system (no
i pewna modernizacja inf sterownikow)

pozdr.
Sentty