Re: kontroler raid i 2 dyski

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 20:05:45 MET

Fri, 29 Oct 2004 13:56:28 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Piotr
'Sofcik' Smerda napisał(a):

> I co Ci da RAID 0 na jednym dysku? Żeby RAID0 był "prawdziwym RAID0" musisz
> mieć minimum 2 dyski ...

Czytasz uważnie temat? Stoi tam jak wół "kontroler raid i 2 dyski"
(słownie: DWA). A koleś nie chce żadnego raidu tylko chce prosto podpiąć
dyski do tego kontrolera.

A tak ode mnie to sprawdź w biosie czy nie masz ustawionego trybu raid,
skoro Ci z automatu konfiguruje macierz. Nie wiem gdzie tą opcję będziesz
miał bo to zależy od biosu ale wystarczy wyłączyć tryb RAID i po zawodach