Re: Sieć lokalna

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 11:02:09 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> To dlaczego nie pytasz na pl.comp.os.linux? ;)

Ponieważ to w2k pokazuje nie to co trzeba (choć lan już działa, ale
nadal nie mogę się dopatrzeć komentarza przy nazwie komputera, a zamiast
niego jest nazwa pierwszego udziału). Ponadto to w2k nie chce wpuścić do
swoich udziałów. - wciąż.
Kiedy próbuję się podłączyć mam acces denied - i nie wiem jak udostępnić
na w2k coś kompletnie bez hasła?

> A nmbd działa?

Teraz jak najbardziej. Zresztą cały czas działął, ale najpierw chciałem
zaufać WINS z w2k. Nie zadziałało. Teraz za WINS odpowiada nmbd i
zaczęło pracować jak trzeba.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk