Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Jacek <jdwind_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 08:58:06 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> A działa chociaż? Bo metod jest bez liku, tylko jak tu je przekazać
> żebyś sobie systemu nie popsuł niechcący...

Witam, tamto rozwiązanie nie działa, albo ja coś popieprzyłem. Zapisałem
plik .reg jak mi kazałeś, i niestety. Później nawet zrobiłem restart i też
nic. A może na żywca zmienić jakieś ustawienia w rejestrze? Przecież koleś
nie będzie wiedział gdzie szukać? Qrwa, w sobotę był w pracy, mnie nie było.
Przychodzę dzisiaj, widzę, że komp był rozkręcany. Uj wie, co ta menda znowu
tu grzebała. Prawdopodobnie podpinał swój dysk i nagrywał coś :(.