Przesiadka na XP

Autor: Radek <spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 23:31:23 MET

Witajcie!
Mam już dość Millenium, więc postanowiłem spróbować z XP-kiem. Pytanie: czy
sformatować partycje pod NTFS czy FAT? Co radzicie? Nie zamierzam pracować z
jakimiś monstrualnymi plikami, a być może będę chciał wrócić do Millenium..
Mam też płytę z ServicePackiem2. Instalować to to? podobno zajmuje ze 2
GB...
Poza tym używam najnowszego ZoneAlarmPro. Nie "pogryzie się" z firewallem
wbudowanym w XP?
No i ostatnie pytanie: Obraz dysku. Pod Millenium świetnie sprawdzał się
Drive Image 5. Pójdzie na XP? Czy może jest inna wersja pod XP-eka właśnie?
A może jest jakiś lepszy program? W "Komputer Świecie" proponowali Paragon
Hard Disk Manager,ale nie zauważyłem, żeby była tam mowa o kompresji
tworzonego obrazu tak jak to jest w Drive Image...
Z góry dziękuję za cierpliwość...
Pozdrawiam

--
Radek