Re: interfejsy sieciowe raz jeszcze

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 22:07:51 MET

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Trza mu pewnie NetBIOS włączyć dla tego
> interfejsu....

Jak zauważyłeś (bo odpowiedziałeś) to była kwestia czasu :)

Wygląda na to, że źle skonfigurowałem adres wewnętrzny: ustawiłem mu
bramkę = ip i DNSy te same co w zewnętrznym.
I nie było tak, że nic nie działało - tylko dnsy nie rozwiązywały nazw.
Usunięcie dnsów z interfejsu zewnętrznego nie pomogło, ale usunięcie
bramki już tak.
Chyba, że po kolejnym restarcie znowu coś się zbuntuje :(

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk