Re: Jak przeniesc w2k na druga maszyne ?

Autor: Marek mszyma Szymański <nospam.mszyma_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 12:26:30 MET DST

Witam,

Użytkownik "Fantom" <...onet.pl> napisał
> Wlasnie pada mi dysk na ktorym mam w2k. Nie chce instalowac go od nowa
bo
> jest tam kupa progrmaow i konfiguracji. Z tego dysku juz sie nie chce
> odpalic, ale jak go gdzies podlaczam to czyta bez probelmu z niego dane.
> W jaki sposob moge przeniesc ta instalke na inny dysk ?
Jeśli dane z niego czyta to:
1. Jakimś Gohst'em lub podobnym klonuj Twój dysk X na nowy Y
lub
2. na nowym dysku Y zrób gołą instalację a następnie -
    - na innej maszynie (uruchomionej z dysku innego niż Y)
     wymaż dane z Y i wkopiuj te ze starego dysku X
    łącznie z boot.ini - wszystkie pliki (ukryte, systemowe i inne)
    jeśli będziesz miał jednakowy układ partycji - powinno zadziałać;
lub
3. Tylko skopiuj dane z X na nowy Y (jednakowy układ partycji)
    i uruchom naprawę instalacji z CD -
    - sorry ale nie pamiętam która opcja - niech ktoś dopowie.

To było możliwe dla NT4, w W2k nie musiałem sprawdzać,
ale powinno się udać.
Jak przegiąłem - to naprostujcie ale nie bijcie,
ostatnio niepraktykujący jestem ...

--
Pozdrawiam,
Marek mszyma Szymański, Gdynia