Re: windows 2000 sterowniki nvidii wysypują system

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 15:21:15 MET DST

On Wed, 29 Sep 2004 14:12:38 +0200, Mera BV wrote:

> Jest świeżo zainstalowany Windows 2000 Server. Po wgraniu sterowników nvidii
> 61.77 Windows przestał się uruchamiać, wypisując błąd w pliku nv4_mini.sys.
> W archiwach grup pojawia się ten problem, ale nie widać żeby ktokolwiek się
> z nim uporał ;(
> Karta graficzna to geforce 2mx 440.

Hmmm karta dość stara więc nie ma sensu podgrywać na siłę sterowników do
najnowszych FX5XXX/FX6XXX. Owszem, na niektórych kartach będzie to
poprawnie działało - ja osobiście do GF3 Ti200 używam sterowników serii
53.xx i działają doskonale. Proponowałbym zrobić "downgrade" sterowników -
przy nowych wzrost wydajności nie będzie znaczący (o ile jakikolwiek
będzie).
Ponadto - co w tych super nowych sterownikach zostało zmienione by
instalować je na wersji serwerowej Windows?
Wg mnie w zupełności wystarczyłyby sterowniki serii 43.xx/44.xx...

Swoją drogą nie rozumiem tego "pędu" do najnowszych wersji
sterowników/aplikacji itp. bez wcześniejszych testów ...

--
Pozdrawiam
Piotrek