Re: Problem z GG

Autor: Andrzej Bronisz <andrzej.bronisz_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 14:19:11 MET DST

Użytkownik "ProCop":

> To nie twoja wina więc chyba nie mam rady.
> Dla pewności miej zawsze najnowsze GG (www.wiadomosc.info)

Wiesz, najsmieszniejsze jest to ze chyba kiedys dochodzily do mnie
wiadomosci od ludzie ktorcyh nie mialem na liscie. Probowalem wyinstalowywac
nowe GG z wycinaniem wpisow w rejestrze i instalowac stare wersje ale to juz
nie pomoglo. nie wiem wiec w czym problem. Napisalem do autorow ale
oczywiscie nie odpowiedzieli.

--
Pozdrawiam
Andrzej Bronisz