modem dostępowy - jak ustawić??

Autor: Krzysztof Z <krzysio_za_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 09:39:06 MET DST

Witam
Walczę od dłuższego czasu z windowsem 2003 server.
Potrzebuję zrobić taką konfigurację:
 - na com1 mam sdi wpięte
 - udostępniam te połączenie internetowe na kartę sieciową
 - w komputerze jest modem - chcę żeby serwer odbierał połączenia
przychodzące i udostępniał dostęp do internetu na ten modem
Czy ktoś może mógłby mi pomóc z tym tematem? Nie mam pojęcia jak to zrobić.
Udostępnić na kartę sieciową - ok, ale co z modemem?
Z góry dzięki za pomoc

Krzysiek