Re: Problem z Sata

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 15:05:52 MET DST

>Użytkownik "Piotr Kurzeja" <p.kurzeja@wp.pl> napisał w wiadomości
>
>Ciekawe. Plik config.sys nie jest używany do uruchamiania Windows XP.
>Jedynym powodem pokazywania się takiego komunikatu może być IMO nieudana
>próba uruchomienia Windows 9x zamiast XP.
>
>Jeżeli masz wątpliwości co do dysku - zdiagnozuj go. Odpowiedni program
>znajdziesz na stronie producenta dysku. Jeżeli podejrzewasz współpracę z
>systemem - wykonaj chkdsk /p albo /r spod Konsoli Odzyskiwania i podaj,
>czy znalazł błędy. Sprawdź też wpisy w Dzienniku systemowym, tam są
>zawsze zapisywane błędy wymiany danych.

witam
niestety jak dotychczas nie znalazłem odpowiedzi na pytanie
jeżeli rozchodzi się o sys to mam tylko jeden i raczej odpada
Z tego co się oriętuję to alerty jeżeli już są to dotyczą one tylko aktualnej
sesji (uruchomienia) a jak mi to się już dzieje to jest po systemie więc nie
mogę zdjagnozować tego problemu w ten sposób
A chkdsk nic nie wykrywa
jedyne czego jeszcze nie robiłem to diagnostyka programem
Może masz jeszcze jakieś pomysły jak to ugryść ;)
Każa rada mile widziana

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl