Re: Błąd "blasterowski" na xp sp2

Autor: Mag <herzotWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 08:42:12 MET DST

> Witam. Po zainstalowaniu sp2 wywala mi błąd identyczny jak przy blasterze
> (odliczanie) Przeskanowałem system ale to raczej nie możliwe żeby blaster
> działał na sp2? nic prawie nie mogę zrobić, popsuło mi outlooka, instalować
nie
> mogę bo wywala że rcp jest nie dostępna, nawet sp2 nie mogę odinstalować!
wie
> ktoś co z tym zrobić bez reinstalki? czy ja jestem jakimś ewenementem? p.s.
> wersja xp to 2600:)
> Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
> --
> Mellow przez webniusy
>
> --
..a zablokuj no tylko na firewallu porty 135-139 i 445 w obie strony - koszt
nie ma otoczenia, ale nie powinno być już problemów z "odliczaniem". Jak nie
pomoże posprawdzaj w procesach svchost.exe ile zajmuje mocy procesowa - jak za
duzo, albo jakos zmienił nazwę zamknij procez zmien mu nazwę recznie i po
zrestartowaniu kompa usuń. U mnie zawsze dzialalo jak chodzilem do ludzi im
to "naprawiać".