problem z odpalaniem winxp home

Autor: Xiyal <adam.pytlak_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:48:58 MET DST

Witam!
    Na kompie zainstalowany jest WinXP Home Edition. Przy starcie komp
zawiesza sie na ładowaniu systemu, w miejscu z logiem windowsa i paskiem
postępu. Dysk przestaje pracować i kaplica. Tak samo nie odpala się tryb
awaryjny, przez chwilę pomieli dyskiem i koniec. Instaltor z płytki też
idzie tylko na początku, tam gdzie ładuje sobie pliki potrzebne do
instalacji, po tym wyskakuje czarna plansza z migającym kursorem i koniec.
Kursor mryga, dysk stoi... nic.
Nie wiem dokładnie jaka jest konfiguracja kompa (komp jest nie mój). Na
pewno ma dysk twardy WD 40GB, cd rom samsunga, tak samo nagrywarkę. Sprzęt
jest jeszcze na gwarancji więc otwierał go nie będę, ale może jest jakis
sposób, by kompa jednak udało się odpalić bez wizyty w serwisie. Pewnie wina
leży gdzieś po stronie sprzętowej, może coś "zdechło", sam nie wiem. Może
ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Pozdrawiam
Adam