Re: FTP Microsoft Co za dranstwo ???

Autor: Krzysztof Kwiatkowski <kwiatkrz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 09:45:59 MET DST

Moze z innej strony ;)

Dawno wyłączyłem FTP zintegrowane w Microsoft Serwer 2003.
Zbyt często nie działało tak jakbym chciał :(
Zainstalowałem sobie Serwer eFTP 3.2.3.112.
Jest on darmowy.
Wszystkie moje problemy zniknęły :)

Dodam iż polecam tą właśnie wersję gdyż testowałem różne
i jest to moim zdaniem najnowsza ze stabilnych wersji tego programu.
Nowsze po pierwsze potrafią robić głupoty,
po drugie są bardziej okrojone w darmowej wersji

Jeśli problem jest ze znalezieniem tej wersji to można zastosować odrobinkę
starszą ;)