TrueVector driver: Driver install or load failure

Autor: <irek_at_elpec.com>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 17:00:41 MET DST

Witam

Pod w2k miałem kilka wpisów jak ponizej w event logu

"TrueVector driver: Driver install or load failure: LoadNTDeviceDriver.
Win32 error:"

nie via google nie znalazłem - o stronie ms nie wspomnę
praktycznie wszystkie posty dotyczace TrueVector driver-a dotycza
instalacji jakis firewalli pod tą platformę a ja nic takiego nie posiadam.

Czy ktos moze wiec co to jest za świństwo ?
Jest to dla mnie o tyle niepokojące ze praktycznie w tym samym czasie
wyłączył mi się notebook.

z góry dzięki i szukam dalej.

p.
irek