Re: SP2 i pytań ciąg dalszy

Autor: Joanna <joanna1252WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 22:25:28 MET DST

> A moze to jakiś spryciarz, chce uzyskać poradę i nie być
> wysyłanym na drzewo lub do archiwum, wiec sie podszywa
> pod pleć odmienna. Znana i bardzo skuteczna metoda :-)
>
> latet

Otóż Latet muszę Cię zdziwić, wyobraź sobie, że także kobiety zaglądają na to
forum. W przypadku moich kłopotów konieczna okzała się wymiana twardziela na
nowy, bo po prostu to był początek jego końca. Teraz wszystko poinstalowane
(no prawie wszystko) na świeżo i mam nadzieję, że moje kłopoty się zakończą.
I WSZYSTKICH PANÓW TYCH MNIEJ I BARDZIEJ PODEJRZLIWYCH SERDECZNIE POZDRAWIAM I
DZIEKUJĘ ZA POMOCNE RADY
:-* FOR ALL