Windows 2000/XP/2003?

Autor: JaZzMaN <jazz-maniak_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 18:52:11 MET DST

Witam grupowiczów!

Jestem posiadaczem Windowsa XP i system bardzo przypadł mi do gustu.
Jednakże miałem ostatnio okazję popracować przez chwilę na Win2000 i to
na trochę archaicznym sprzęcie: Celeron 450, 128 MB SDRAM. System
działał bardzo wydajnie na takiej konfiguracji, co dało mi do myślenia,
gdyż mam Durona 850 MHz i 256 MB SDRAM. Nie ukrywam, że zacząłem się
zastanawiać nad zmianą, zwłaszcza że na pierwszy rzut oka nie widać
wielkich różnic między tymi dwoma systemami. Chciałbym jednak dowiedzieć
się, czy różnica pomiędzy wydajnością XP (wszystkie fajerwerki mam
powyłączane) a win2000 jest odczuwalna w czasie pracy. Szczególnie
chodzi mi o RAMożerczość, stąd chciałbym dowiedzieć się np. ile RAMu
zajmuje Win2000 tuż po uruchomieniu, a ile np. w czasie pracy z Officem
lub Corelem. A może zainteresować się Win2003 przerobionym na
"Workstation"? Jak tu jest z wydajnością, stabilnością, ilością
obsługiwanego sprzętu i aplikacji?

--
-=[ JaZzMaN <jazz-maniak[at]o2.pl>
-=[ GG: 4284881 | TLEN: jazz-maniak | JID: jazzman@chrome.pl