Re: ssh and brute force

Autor: RyAn <rychu_at_NSP.koty.org>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 16:38:18 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <non@non.non> napisał w wiadomości
news:cj3m62$kca$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
> Większa satysfakcję sprawi mi podmiana strony głównej i hasła root.

Też kiedyś tak myślałem, ale mądrzy ludzie wytłumaczyli mi , że eskalacja
wszelkich konfliktów do niczego dobrego nie prowadzi. Szczególnie jak
się nadziejesz na lepszego od siebie w te klocki.
Jest teraz jeden przestępca i Radek.
Potem będzie dwóch przestępców - w tym Radek. :(

--
pozdrowienia
RyAn Z.