Re: ssh and brute force

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:43:59 MET DST

W dniu Fri, 24 Sep 2004 23:15:06 +0200, osoba określana zwykle jako
Radoslaw Krzyzan pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Spamowanie też nie jest zgodne z prawem. Mam już dosyć tych kretynów i kazda
>metoda pozbycia sie karaluchów, nawet niezgodna z prawem wchodzi w grę.

"Jakiś palant parkuje mi przed bramą do posesji. Chyba go zabiję."

Pozdrawiam

--
  Kruk@ -\                   | I am Q of Borg. You are not worthy of assimi-
          }-> epsilon.eu.org | lation.