XP i boot logo w podwyzszonej rozdzielczosci

Autor: biegne <biegne_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:02:43 MET DST

witam

mam pytanie - czy ktos jest mi w stanie powiedziec (o ile jest to wogole
mozliwe)jak ustawic XP'ka zeby przy ladwaniu systemu wyswietlal boot logo w
wyzszej rozdzielczosci niz standardowo to robi (standard to chyba 640x480).
Czy jest mozliwe zeby bylo ono wyswietlane np. w 1028x1024? oczywiscie wtedy
nie bedzie to obrazek pelnoekranowy, ale bedzie przynajmniej jakos
wygladal...wiem ze u znajomego na laptopie to dziala, ale nie jest mi w
stanie powiedziec jak to zrobil.

jak ktos ma jakis pomysl to niech da znac

pozdro