[w2k] Problem z tworzeniem nowego użytkowika, logowaniem

Autor: Kathleen Bluteau-Borsuk <bluteau.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 12:39:04 MET DST

Witam.

Mam "stare konto" w grupie administratorów. Ostatnio po próbie zalogowania się
usługa LSASS.exe zawala mi cała dostępną pamięć - leci od kilkanaście MB do
400. Teraz jest jeszcze "lepiej" - logowanie kończy się zawieszeniem (tzn.
animacje cały czas się kręcą, ale to wszystko). Ciekawe, że konto
Administrator chodzi bez problemu - z Administratora stworzyłem nowego
użytkownika, ale też nie da się zalogować. Nie skopiowały się nawet pliki z
"Default user" do nowego konta.

Pytanie: co się dzieje w czasie logowania na konto? Wklepuję username i hasło,
z czymn to jest porównywane? Czy opisane powyżej objawy to nie jest jakiś
worm/wirus? Raczej sprawdzam wszystko, co wchodzi, komputer jest w intranecie
(NAT), nie korzystam z IE, ale nigdy nie wiadomo...

Jestem nieco zdesperowany, bo od "stare konto" mam od czasów windows NT i
chciałbym zachować/odzyskać wpisy w rejestrze. W dodatku cały folder "moje
dokumenty" jest zakryptowany na "stare konto", ale to pikuś ;) mam backup
wszystkiego - za wyjątkiem wpisów w rejestrze... Mógłbym przejąć własność
plików "starego konta" na administratora, ale obawiam się "uwalić" to konto też.

Z góry dzięki za [p]odpowiedzi

Michał Borsuk

PS nawet nie mam dostępu do swojego maila - konto gościnne.