Ad, profile, i nie wiem co jeszcze

Autor: Gloomy <gloomy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 15:38:18 MET DST

Witam,

Googlowalem czas jakis, ale nie znalazlem nic, co by mi pomoglo, mam
taki problem:

jest sobie w2kas jako kontroler domeny, stacje sa z systemami w2k pro
z sp4 i winxp z sp1, profile mobilne, na niektorych komputerach
niektorzy uzytkownicy nie moga skopiowac profili z serwera, system
loguje na profil lokalny. Siec jest sprawna, prawa dostepu do profili
na serwerze dla admins i authenticated users. Dziwne jest to, ze
sprawa sie nie powtarza jesli wczesniej zalogowal sie admin lokalny,
lub admin domeny. Po restarcie to samo. Ten sam user na jednych
kompach dziala a na innych nie. W komunikacie mam napisane, ze nie
mozna znalezc sciezki do profilu mobilnego, ale jak sie znajduje po
wizycie admina? Probowale zwiekszyc czas na poszukiwanie serwera i
dopisalem serwer w lmhosts, ale to nie pomoglo. Jakies pomysly?

Z gory dzieki.