POMOCY!!! Błąd podczas otwierania strony

Autor: Krzysztof <schafran_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 09:29:48 MET DST

Witam. mam problem z internet explorerem 6.0 w windows XP. Gdy otwieram
niektóre strony www to wyskakuje okno dialogowe z czerwonym oznaczeniem
błędu i jest tam napisane, że windows nie może odnaleźć pliku, ale co
ciekawe strona się otwiera i po zamknięciu tego okienka dialogowego
funkcjonuje prawidłowo. Nadmieniam, że ściągnąłem wszytskie możliwe
aktualizacje, ale to nic nie pomogło. Bardzo bym był wdzięczny za pomoc jak
pozbyc się tego denerwującego okienka z czerwonym błędem. Gdyby NTG, to
proszę mi podpowiedzieć gdzie pytać.

Z góry dziękując za pomoc pozdrawiam wszytskich grupowiczów. Krzysiek.