Re: VNC a kombinavja CTRL+ALT+DEL

Autor: Jack <jrm_at_op.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 09:16:02 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w
wiadomości news:civ77u$pvc$1@inews.gazeta.pl...
> Do zarzadzania prez RDP nie musisz nic aktywowac - VNC to IMO nie
> najlepszy pomysl na zdalne zarzadzanie, chociaz prosty i w
> niektorych sytuacjach przydatny

Ja użwywałem VNC ale od dłuższego czasu korzystam z Remote
Administrator, wystarczy jedna licencja za stoparę złotych, uprawnia
do korzsystania na dwóch stanowiskach, drugą kopie mam na płycie :) -
plik z programem, polski lang i 1 *.dll. Daje dodatkowe możliwości:
telnet, transfer plików, a to wszystko w szyfrowanym tunelu, i z
większą prędkością niż VNC, także można z domu czy z plaży ;-) dość
komfortowo się łączyć z serwerem, mniej muli.

--
Jack