Re: Jak z pliku*.in_ zrobić inf?

Autor: TFranke <softex_at_op.p>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 07:58:08 MET DST

Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
wiadomości news:1sm3wb0o16a40$.18gu1epd7nhj2$.dlg@40tude.net...

> Jeśli chciałbym "dobrać" się do takiego pliku to
> 1. Pracowałbym na kopii
> 2. Użył programu extract.exe
>
> A poza tym to nie "robaki" a dane :) To że wygląda to dziwnie to kwestia
> programu który potrafi to odczytać. Pod disasemblerem wyglądałoby to
> całkiem logicznie :)
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Dzieki. Naprowadziłeś mnie na trop. Dekompresja to Expand.exe a kompresja to
Compress.exe. Jedno mnie tylko niepokoi, że plik po rozpakowaniu i ponownym
spakowaniu posiada inny rozmiar niż spakowany oryginał.
Ja dlatego drążę temat, bo chcę zmodyfikować ustawienia firewalla już na
etapie instalacji SP2 do XP. Mam nadzieję, że plik inf, który mi ustawia
firewalla dobrze ale po instalacji, po kompresji i umieszczeniu w instalce
SP2 zadziała jak neleży.
Jak nie sprawdzę to się nie dowiem.
Dzieki.
Tomek